10 Eylül 2011 Cumartesi

Ziller Çalıyor Haydi Sınıfa

Eveeeeeeet bir yaz tatilini daha geride bıraktık. Yorucu ve sıkıcı bir 9 ay daha başlıyor. Aslında sıkıcı dememek lazım meselaaa benim gibi 6. sınıfa başlıyacaklar, küzenim gibi liseye başlıyacaklar,ve diğer kuzenim gibi üniversiteye başlıyacaklar.Hepsi hemen hemen aynı sevinci paylaşıcaklar. Ben şu ana kadar 2 okul değiştirdim ve  eski okulumu çok çok özlüyorum.Aslında aileme beni eski okuluma götürsünler diye okula alışamadım desem bile aslında şu anda okuduğum okula öyle açıldım ki. BÜŞRA'dan  HELİN'e ERSOY'dan YUNUS EMRE'ye ne biliyiyim onun gibi şimdiki okulumdaki arkadaşlarımı özledim.ve  biliyor musun 4. sınıfta nefret etttiğim,5. sınıfta eh dediğim performans ödevlerine şimdi ah keşke olsa da yapsam diyorum. Kısaca ben okulumu özlüyorum...

NOT:eğer eski okulumu unuttuğumu sanıyorsanız yanılıyorsunuz ben hala eski okulumu seviyorum 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder