28 Şubat 2011 Pazartesi

gossip girl ve doctor who

 Chuck Bass yani Ed Westwick gossip girl deki Chuckçık. Valla ne yalan söyleyeyim ben Chuckı pek sevmiyorum. Ben nedense Natei seviyorum. Bu chuckı ablam seviyor hatta delicesine. Hatta odaya bir gossip girl posteri astı ve üstüne schhhhhhhh Chuck Bass yazısı yazdı. İnanın ablamın yaptığı bu davranışın sonunda şunu çıkarırız = Chuck kolik olmuş






   Gelelim doctor who ya. Ben doctor yani David Tennantı çok severeim o adama aşığım denebilir.Allahımm çok şeker ama dimii.  Aslında ben onu dizide en çok rose la sevmiştim. Açıkçası martha'ya yakışmıyordu donna derseniz o fena değildi. Rose  'ayrılış sahneleri çok hüzünlüydü.Ama yine de olsun nasıl olsa rose nin yanın doctor'un kopyası var.Eğer anlamadım derseniz diziyi  izleyin ama sonuna kadar anlarsınız.



                                          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder